pilnatvės akimirka

Visi namie. Vyras tyliai dirba savus darbus, vienas iš vaikų miega, vienas sėdi ir pilsto spalvotą smėlį iš vieno indelio į kitą, semia šaukšteliu, beria į vandenį, maišo, vėl pilsto… medituoja. Pjaustau moliūgus, užnugary pusbalsiu dainuoja Josh Garrels. Viena ranka pakeliu puodelį prie lūpų – gurkšteliu ir juntu šiltą saldžią arbatą, muzikos pilną kasdienybę ir akimirką pilnatvės. Niekur neskubu, nieko nekontroliuoju, niekas nekontroliuoja manęs, namai pilni, pilnas ir glėbys. Iš šono liptų etiketė šeimininkutė. Bet aš jau išsilaisvinau iš tų baimių kažkam neįtikti. Išsilaisvinau ir nuo noro kam nors klijuoti etiketes. Jei jums norisi kritikuoti, pašiepti ar šiaip pabumbėti, žinoma, galima, bet daug smagiau mėgautis savuoju gyvenimu ir nekišti nosies į kitas, nepažįstamas, nepajuntamas, neužčiuopiamas kasdienybes.
Kaip mėgautis savo gyvenimu? Nežinau, man tai gaunasi stebint, įsijaučiant, priimant tuos stebuklus, kuriais esu apdovanota. Man tai pavyksta neskubant mintimis į kitus tolius ir rytojus, o paprasčiausiai esant. Esu girdėjus pašaipėlių, neva mamoms nelieka nieko kita, tik džiaugtis “stebuklais” kasdienybėje. Bet netikiu tokiu skepticizmu. Užsimerkiu ir užsikemšu ausis. Aš-tikiu-stebuklais. Net mokslininkai paskaičiavo, kad paprastam, statistiniam vienetui sulaukti stebuklo per metus pasitaiko apie 12 kartų, t.y. kartas per mėnesį. Tik štai ar nepraleidžiame tų stebuklų pro ausis ir akis? Besišaipydami iš tų, kurie jų laukia ir priima atvira širdimi, dairydamiesi, kas ir kiek turi geriau, nepasitenkindami oru tokiu, koks jis yra… praleidžiame. Paleidžiame vėjais.
Šiandien aš geriu arbatą ir akimirką jaučiu pilnatvės stebuklą.
Leave a Reply

